کرایولیپولیز, لیپوماتیک, کویتیشن, لاغری, کرایو لیپولیز ایده آل

کرایولیپولیز, لیپوماتیک, کویتیشن, لاغری, کرایو لیپولیز ایده آل

9 منبع پنهان شکر : از سس کچاپ و نوشابه انرژی زا تا میوه خشک و مایه ماکارونی
نویسنده : ایده آل - ساعت ۱:٤٩ ‎ق.ظ روز دوشنبه ٢۳ فروردین ۱۳٩٥
 

متخصصان تغذیه ، کاهش مصرف قند و شکر و خوراکی هایی که سرشار از قندهای ساده هستند را توصیه می کنند ، آن هم به این دلیل که اضافه وزن ، دیابت ، چربی خون و خطرهایی از این قبیل ، از عوارض مصرف آنها محسوب می شوند . انواع شیرینی و شکلات نیز جزو خوراکی هایی هستند که بایددر مصرفشان محدودیت به خرج داد . به غیر از شیرینی ها ، خوراکی های دیگری هم منبع پنهان شکر و قندهای ساده هستند که به 9 مورد از آنها اشاره خواهیم کرد :

       یخ چای

با خوردن یک بطری یخ چای به خصوص انواعی که با لیمو طعم دار شده اند حدود 32 گرم شکر دریافت خواهید کرد . در حالی که یک بطری آب سیب دارای 24 گرم شکر است ، بنابراین اگر در برنامه غذایی تان باید شکر را محدود کنید ، بهتر است که خودتان ( بطور خانگی )یخ چای تهیه یا انواع آماده و بدون طعم آن را میل کنید .

    کمپوت میوه

این محصولات نیز در گروه منابع غذاییبا شکر پنهان قرار می گیرند به طوری که با خوردن یک فنجان ازآنها ، 35گرم شکر به بدن می رسد پس اگرتمایل به خوردن کمپوت میوه دارید ، از خوردن آب کمپوت صرف نظر کنید و فقط میوه آن را بخورید . البته بهتر است خود را به خوردن میوه تازه عادت دهید

  مایه ماکارونی آماده

در هر نصف لیوان مایه آماده ماکارونی ، 6 تا 12 گرم شکر وجود دارد . در حالی که انجمن قلب امریکا اعلام کرده است خانم ها بیش از 6 قاشق چای خوری و آقایان بیشتر از 9 قاشق چای خوری شکر در طول روز دریافت نکنند زیرا هر یک به ترتیب 100 تا 150کیلو کالری انرژی به بدن می رسانند . لازم به یادآوری است که هر قاشق چای خوری حدود 5 گرم شکر را در خود جای می دهد . به همین دلیل مصرف انواع آماده مایه ماکارونی به خصوص برای افرادی که باید رژیم محدود از شکر را دنبال کنند ، توصیه نمی شود .

    میوه خشک

میزان شکر موجود در واحد حجم میوه ها با از دست دادن آبشان در مقایسه با میوه های تازه افزایش پیدا می کند . مثلا یک بسته کشمش 100 گرمی دارای 25 گرم قند است در حالی که با خوردن یک فنجان انگور تازه فقط 15 گرم قند دریافت می شود .

    سس کچاپ

در هر قاشق غذاخوری سس کچاپ ، حدود 4 گرم شکر وجود دارد . شما این سس را روی همبرگر ، ماکارونی یا هر غذای دیگری که با سس قرمز خوش طعم می شود ، می ریزید اما اگر به سلامتتان توجه دارید ، رژیم لاغری گرفته اید و باید به هر دلیلی برنامه غذایی تان محدود از شکر باشد ، بهتر است مصرف سس کچاپ را به حداقل برسانید و سس های کم شکرتر مانند سس خردل را که به ازای هر قاشق غذاخوری فقط 1گرم شکر دارند ، مصرف کنید .

     سس سالاد

برخی سس های سالاد مانند سس فرانسوی دارای بیشترین مقدار شکر هستند مثلا 5 تا 7 گرم شکر به ازای هر 2قاشق غذاخوری سس دارند اما انواع رژیمی این سس ها دارای شکر کمتری هستند و به ازای هر 2 قاشق غذاخوری سس ، 1 گرم شکر دارند بنابراین روی بسته بندی سس ها را بخوانید .

    غلات صبحانه

غلات صبحانه که طعم میوه ای دارند ، دارای شکر فراوانی هستند . هر نوعی از غلات صبحانه ( از گندم تا جو و ذرت ) حدود 10 تا 20گرم شکربه ازای هر فنجان دارند . به همین دلیل بهتر است هنگام خرید این نوع محصولات به برچسب ارزش غذایی شان توجه کنید و انواعی را بخرید که کمترین مقدار شکر را دارند .

    ماست

ماست همیشه به عنوان یکی از منابع عالی کلسیم و پروتئین محسوب می شود اما نوع کم چرب آن نیزحدود 17 تا 33 گرم به ازای هرنیم کیلو ماست ، شکر دارند ، درست به اندازه 2 اسکوپ یا یک فنجان بستنی شکلاتی !

به همین دلیل بهتر است در هنگام خرید ، ماستی را انتخاب کنید که در برچسب ارزش غذایی آن ، کمترین مقدار شکر درج شده است .

    نوشابه انرژی زا

این نوشیدنی ها علاوه بر کافئین ، شکر نیز دارند ، به طوریکه به ازای نوشیدن هر لیوان از این نوشیدنی ها 25 گرم شکر دریافت می شود بنابراین به منظور رفع کم آبی بدن ، به جای نوشیدن این مایعات ، یک لیوان آب خنک بنوشید . به این ترتیب هم نیازتان به مایعات تامین می شود و هم بی مورد شکر دریافت نمی کنید .

 

 

 

مشاهده ی آخرین مقالات در وب سایت جدید ایده آل به آدرس

www.clinic-ideal.ir


تماس برای گرفتن اطلاعات
بیشتر در خصوص لیزر واژینال (فمی

لیفت)کرایولیپولیز-لیپوماتیک-بادی
جت-اولترازد


کویتیشن-شاک ویو
_رادیوفرکانسی


رژیمهای
استاندارد کاهش و افزایش وزن 

با

44483079 
09199090683
44495410

صفحه ایسنتاگرام ایده آل


Clinic__ideal