کرایولیپولیز, لیپوماتیک, کویتیشن, لاغری, کرایو لیپولیز ایده آل

کرایولیپولیز, لیپوماتیک, کویتیشن, لاغری, کرایو لیپولیز ایده آل

توصیه های تغذیه ای برای دوران یائسگی
نویسنده : ایده آل - ساعت ۱٢:٥٤ ‎ق.ظ روز جمعه ٩ بهمن ۱۳٩٤
 

دوران یائسگی می‌تواند دورانی پر از شور و هیجان باشد. البته ‌اگر درک و فهم بیشتری از تغییرات جسمی و فیزیولوژیک این دوران به دست آوریم. توجه به نقش رژیم غذایی در دوران یائسگی سبب خواهد شد که این دوران با کیفیت بهتری سپری شود و مشکلات و شکایاتی که در این دوران از زندگی به سراغ فرد می‌آید، به حداقل برسد.
اصل اول:خطر پوکی استخوان مشکلی است که سال‌ها پیش از سن یائسگی، روند آن آغاز می‌شود و با شروع این دوران سرعت بیشتری به خود می‌گیرد. نقش ویتامین D در استحکام استخوان‌ها و جذب هرچه بیشتر کلسیم، از بیشترین اهمیت برخوردار است.
اصل دوم:اختلالات خلقی همچون افسردگی، اضطراب، استرس و برهم خوردن خواب از مسائل دیگری است که فرد یائسه با آن درگیر است و ویتامین12 B می‌تواند بسیاری از این اختلالات را تخفیف دهد و آرامش روحی روانی را برای وی در پی داشته باشد. برای تامین ویتامین12 B در افراد یائسه باید دست‌کم هفته‌ای 3 بار و هر بار یک وعده کامل غذایی شامل مرغ، ماهی و تخم‌مرغ میل شود.
اصل سوم:ریبوفلاوین لیموشیرین یا ترش، گریپ‌فروت، پرتقال و نارنگی، نقش مهمی در سلامت فرد یائسه به عهده دارد. گر گرفتگی، بی‌نظمی‌های قاعدگی، تحریک‌پذیری واژن ازجمله عوارضی است که با مصرف مقادیر کافی ریبوفلاوین به میزان زیادی کنترل می‌شود. ازاین‌رو توصیه می‌شود روزانه حداقل یک واحد از این میوه به طور منظم مصرف شود.
اصل چهارم:خشکی پوست، خشکی واژن، دردهای پراکنده سینه از عوارض آزاردهنده دیگری است که برای فرد یائسه زیاد اتفاق می‌افتد. ازاین‌رو باید با مصرف کافی ویتامین A جلوی این گونه عوارض را گرفت یا آنها را تخفیف داد. از غذاهایی که حاوی مقادیر کافی ویتامین A هستند، می‌توان به جگر تازه، هویج، گوجه‌فرنگی، سیب‌زمینی و انواع صیفی‌جات شامل طالبی و خربزه اشاره کرد. ازاین‌رو روزانه یک واحد از این نوع غذاها البته با حفظ تنوع روزانه می‌تواند ویتامین A مورد نیاز را برای فرد تامین کند.
اصل پنجم:غذاهای دریایی فراموش نشود. میگو، ماهی، خرچنگ علاوه بر این که حاوی مقادیر زیاد اسیدهای چرب امگا 3 هستند، از نظر ترکیبات ید نیز بسیار غنی‌اند. ید علاوه بر این که از بیماری‌های تیروئیدی که در این سن زیاد دیده می‌شوند، پیشگیری می‌کند، مانع بروز بیماری‌های فیبروکیستیک پستان نیز می‌شود. همچنین اسیدهای چرب امگا 3 علاوه بر این که سلامت قلب را تامین می‌کند، در حفظ سلامت استخوان‌ها نیز نقشی کلیدی دارد. به همین دلیل دست کم 4 بار در هفته یک وعده غذایی کامل از میگو، ماهی یا خرچنگ باید جزو رژیم اصلی فرد یائسه باشد.

 


مشاهده ی آخرین مقالات در وب سایت جدید ایده آل به آدرس

www.clinic-ideal.ir


تماس برای گرفتن اطلاعات
بیشتر در خصوص لیزر واژینال (فمی

لیفت)کرایولیپولیز-لیپوماتیک-بادی
جت-اولترازد


کویتیشن-شاک ویو
_رادیوفرکانسی


رژیمهای
استاندارد کاهش و افزایش وزن 

با

44483079 
09199090683


صفحه ایسنتاگرام ایده آل

Clinic__ideal